lördag 23 juli 2011

PostBerlin


Det är svårt att skriva ett bra inlägg en sådan här dag. Vi kom hem från semester i Berlin och möts av nyheterna i Norge.

Men ett kort inlägg om veckan som gått. Jag har inte tränat något sedan förra fredagen. I helgen som var hade vi familjebesök med mastodontpromenader på schemat. I Berlin gick ingen kväll som förväntat. Första kvällen hade litens barnvagn fortfarande inte anlänt så vi blev fast på hotellet innan/under/efter kvällsmat, som i sin tur gjorde det svårt att komma ut på löptur. Andra kvällen ville liten aldrig somna och när hon väl gjort det var jag hungrig som en varg och sedan var det försent. Sista kvällen ösregnade det och jag hade halsont. Men jag har gått så otroligt mycket. Till och med så mycket att jag har ont i mina fötter nu när jag är hemma och vågen visar ett tapp. Hoppas vara i bättre skick i morgon och att jag då får till ett Crossfitpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar