lördag 20 augusti 2011

Cykelsäsong

Nu när jag börjar jobba igen så drar min långcykelsäsong i gång igen. Om jag cyklar varje dag till jobbet blir det ungefär 11 mil i veckan, bra vardagsträning. Så nu har jag börjat spana in en bra cykel som är snabb, men också bekväm och som man framförallt kan ha en barnsits på. Den översta är jag nog mest sugen på. Nummer två ser också väldigt snabb och snygg ut, trean är nog mest snygg. Vilken tycker ni?

Översta Globe daily 3, mellersta Linus D, och längst ner en klassisk italiensk Granturismo.

3 kommentarer:

  1. Jag rekommenderar en hybrid, alla dar i veckan!
    Man får känna sig lätt och snabb som vinden, men den är också rejäl för vardag med barncykling.
    Själv har en trek soho med skivbromsar. Trivs utmärkt tillsammans.

    Tips frå Li

    SvaraRadera
  2. Li: jag har funderat på hybrid med, den är säkert mest allround. Bara att jag är så sugen på något som i utrustning är sportigt med i utseende retro. men vem vet, kanske vinner förnuftet och det blir en hybrid :)

    SvaraRadera
  3. vi får se, vinner förnuftet så kanske du ändå pimpar den med polkadots, eller så..

    SvaraRadera