onsdag 17 augusti 2011

Dag 18/22 Nytt personbästa


Inget sällskap till hinderbanan men jag cyklade i väg dit ändå. Den här gången kom jag i håg klocka och bestämde mig för att ge allt redan på första rundan. Det märktes i kroppen att klockan bara var strax efter 8. Som om den inte riktigt vaknat till motoriskt än. Men det gick vägen ändå och jag körde hela banan på 06:05. Körde på i ytterligare ett maxarvarv och efter det var jag så trött att jag inte orkade ett varv till. Men jag stannade kvar en stund och testade teknik på lite olika hinder.


Min vän Hanna som jag var där med första gången har precis kört den på 06:10 så hennes kommentar på min nya tid är att vi ska klara den på 05:30 innan snön faller. Jag antar utmaningen.

Sammanlagt har det blivit 11 km cykel på 35 min (18,86 km/h) samt hinderbana ca 20 minuter (låter lite, känns mycket).

4 kommentarer:

  1. det låter så härligt. jag vill gärna ta en testrunda nästa gång jag är i stan!

    li

    SvaraRadera
  2. i sanning: "låter lite, känns mycket"

    SvaraRadera
  3. Herman: Jo jag är mer än nöjd :)

    Li: Let me know och jag gör dig mer än gärna sällskap

    Mary: Det låter också som en bra väggbonad tycker jag

    SvaraRadera