måndag 1 augusti 2011

Har ni en plan?


Jag vill: springa ett marathon, lära mig surfa (helst i Costa Rica), träna Crossfit stenhårt en period, förfina mitt milresultat, lära mig att klättra i berg, bli vansinnigt bra på att dansa Lindy hop, återuppta mina akrobatiklektioner i Lindy hop, springa ett terränglopp, köpa en racercykel, prova på orientering. Detta ibland så mycket.

Det är ju så fint att man kan röra på sig. Hur ska man få tiden till att prova allt detta? Är det nu det är dags att göra en plan? Vad vill ni göra? Har ni en plan?

2 kommentarer:

  1. Japp. Just nu är planen årslång (dock bara hälften kvar) och går ut på att komma ner i vikt och i någorlunda form efter bebis numero dos. Jag samlar dock på saker jag vill utmana mig med sen, när det är dags att lämna post baby shape up-projektet och gå vidare med annat i livet. En sak är att jag skulle vilja gå i simskola för att lära mig att crawla. Låter rätt töntigt. Jag tror jag snor din Lindy hop istället...

    http://blogg.mama.nu/postbabyshapeup/

    SvaraRadera
  2. Beatatjata: Då snor jag ditt crawlande. Det tycker jag låter som en kul och användbar grej att lära sig.

    SvaraRadera