måndag 15 augusti 2011

Sista intensivveckan















Idag börjar sista semesterveckan och därmed sista veckan av maximaltränande. Därför tänkte jag att jag skulle satsa på social träning, så att jag hinner både hänga med kompisar och träna.

Måndag: Crossfit
Tisdag : Inte bestämt
Onsdag: Hinderbana+cykel med vän
Torsdag: Gym
Fredag: Löpning/vandring i terräng med Funrun (Hellasgården-Solsidan) Otroligt peppad på detta!
Lördag: Hinderbana med massor av vänner
Söndag: Crossfit

Efter detta blir det någon dag av välförtjänt vila. Sen kommer den stora frågan, hur ska jag få i hop träningen med all vardag igen? Hur gör ni?

2 kommentarer:

  1. ja hur gör man..
    jag tänkte fortsätta min löpträning strukturerat under september, du sådde ju en gång ett frö till halvmara i nora..
    så fram till dess försöka klämma in 3-4 löppass i veckan. på morgon, lunch (aldrig någonsin låta friskvårdstimmen brinna inne!), kväll och helg varvat är ambitionen. komplettering med kb hemma eller på lunchpass på jobbet också.
    efter semptember behöver jag nog känna efter vad som är rimligt i familje- och sociallivet..

    har du hunnit spåna på strategi?
    li

    SvaraRadera
  2. Låter om du har en bra strategi. Blir det loppet i Nora? Jag tänkte återkomma med strategi efter domen på fredag om huruvida jag åter kan satsa på löpning eller ej.

    SvaraRadera