tisdag 27 september 2011

Amerikakofferten

Jag packade inte ner träningskläderna. Liten väska gjorde det omöjligt plus att jag skulle konferera med männiksor jag knappt träffat innan = lägga ner ordentligt med tid på att vara social. Men gud när jag kom dit, det var så fint att jag önskade jag tagit min Amerikakoffert med mig (och fyllt den med alla träningskläder jag hade). Det blev i alla fall en PW innan middagen.


Fylld av löparinspo så tog jag på mig löparoutfiten och sprang till madamens dagis idag i stället, ca 4 km. Kände mig lite flåshurtig när jag klev in på dagisgården i dessa kläder. Men tusan vad det var skönt att springa igen.

3 kommentarer:

  1. Det låter som ett väldigt klokt val!

    SvaraRadera
  2. Lovely! Var det jag som inspirerade till dagislöpning :)

    SvaraRadera
  3. Beata: ja det blev nog det bästa valet trots allt.

    Elbe: Nej, jag trodde jag hade hade inspirerat dig :)

    SvaraRadera