måndag 19 september 2011

Fem om dagen

Nu börjar energipåfyllningen. Gröt med sojamjölk och macka med mandelsmör som frukost är avklarat. Nu är det bara det här med vatten, vatten, vatten. Och grönt. Man brukar väl säga fem om dagen, så nu sikar jag på det. Har också lunch med mig idag, men sen blev jag påmind om att vi bestämt att vi skulle gå ut och äta idag. Men detta på ett ställe med bra luncher (och ännu bättre att de alltid bjuder på tårta till efterrätt :) )

Träning då? Nej. Förkylningen viker inte hädan så jag sitter och småsnörvlar på alla jobbmöten. Känns proffsigt. Kanske kan den här energipåfyllning ge mig en frisk kropp igen.

2 kommentarer:

  1. o, det stället minns jag allt.. gott om energi för minst fyra skaffade vi oss sist vi var där..

    li

    SvaraRadera
  2. Li: Det hade man kunnat göra även denna gång. Om man hade varit 4. Men icke :)

    SvaraRadera