torsdag 1 september 2011

NMT

I Mamas artikel om extremexercisande mammor så nämndes bland annat Nordic Military Training. Nu har en bekant till mig börjat med det och jag blir minst sagt sugen på att kliva ut ur komfortzonen. Jag är ju i grunden en löpare men så länge det inte springs maximalt så passar jag på att vara drottningen av alternativträning. En titel jag förvaltar väl. Nåja. NMT, kan det vara något som får pulsen att skena och ge musklerna en omgång? Man kan prova på en gång gratis. Vem av er var det nu som skulle med på den provträningen?

6 kommentarer:

  1. Jag känner mig JÄTTETUFF. Vet inte om det har med min bakgrund som icke-tränande (om än synnerligen aktiv med timmer och hästar och grejer) att göra, eller om det är själva sekt.. uhm, sällskapet och prestationerna som gör det, men den där västen jag fått.. ursäkta franskan, men jag är fan stolt över att få bära den.

    Såklart ni ska prova! Det kan inte bli värre än att ni ligger i leran och gråter.

    SvaraRadera
  2. skulle nog kunna tänka mig, det var det där med avståndet bara...

    li

    SvaraRadera
  3. Ett annat alternativ: http://www.starkute.se/

    Fast de kör med liggunderlag. Pah! *smörjer skavsåren*

    SvaraRadera
  4. Nämen, det kan du väl inte göra?! Överge din familj på det sättet, så himla ego...
    ;-)

    SvaraRadera
  5. Sara: looking forward to ligga i leran och undra vad jag gör där

    Li: Äsch då, se cykelturen från Närke som en bra uppvärmning. Tänk vad trevligt vi kommer har på träningen

    Elbe: It´s a deal! Vi får höras och boka in lämplig dag.

    Beata: Haha...

    SvaraRadera