torsdag 15 september 2011

Ny utmaning

Nä nu börjar det bli dags att hitta den där energin som gjorde att jag orkade träna 22 dagar i sträck i somras. Efter att ha varit hängig i nästan två veckor så tänkte jag att den här gången får utmaningen bli att se över hur jag får i mig energi. Jag tänker inte go lika nuts som mina vänner som bara ska äta raw food i oktober, men något ska jag få till. Tänkte att måndag blir en bra dag att börja på och så kör jag i 10 dagar. Under dessa 10 dagar ska jag:

  • Inte inmundiga kaffe
  • Se till att få i mig mina greens, alltså minst 500 gram om dagen (det får nog bli min stora biktpost varje dag, det har slarvats otroligt med det på sistone)
  • Alltid ha med mig matlåda till jobbet (om det inte blir bjudlunch, det händer då och då)
  • Testa minst 5 nya superfoodrecept som inte är en smoothie
No more glåmig som på bilden. Är det något nu tycker att jag borde lägga till? Ja kanske träning då, men utöver det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar