fredag 14 oktober 2011

I väntan på det onda

Trodde banne mig jag skulle ha träningsvärk idag efter gårdagens pass men icke. Herregud, jag var så trött att benen skakade efter åt. Var därför tvungen att åka hem och proteinboosta med peunut butter fudge (funkar också utmärkt som sockerboost, kanske mest som det faktiskt).


Idag vilar jag mig i form efter gårdagens fudgeboonanza. Har ätit ägg till mellanmål, fudge funkar nog inte två dagar i rad (herr Larsson håller nog inte med, han tycker jag är som en pensionär som kokar ägg och har med mig till jobbet).


Om ni tycker jag ser onödigt nöjd ut så är det pga av koftan. Jag bloppade hem dem från Linda K. It´s an Dagmar. Ja bloppisar (blogg+loppis= bloppis) är ju inte så vanligt i träningsbloggsvängen. Det känns liksom inte lika fräscht att köpa begagnade träninsgkläder av någon. Har ni handlat på bloppis nåfon gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar