söndag 27 november 2011

Bokbyte igen

Ni vet det där bloggbaserade bokbyte jag ska vara med i? Nu har jag fått en person tilldelad. Jag fick en person som har helt annan smak, men som kommer ur något jag starkt känner igen från min ungdom. Vilken utmaning att få till det här. Jag välkomnar också dig som fått mig på sin to-do-list. Min träningsblogg är bara ett ytte-pytte del av mig. Jag tror inte ens jag uppfattas som en person som älskar att springa långt, mycket och kasta mig runt i hinderbanor etc. Jag ser mycket fram emot i ditt paket, kanske ser du glimtar av allt det andra som det inte skrivs om rakt upp och ner i denna blogg? Men jag lovar att bokblogga också.

2 kommentarer:

  1. Hej! Det här är din hemliga bokkompis! Nu ska jag läsa en massa på din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Välkommen hit du hemligen bokvän!

    SvaraRadera