söndag 8 januari 2012

Svarta lådan

Skulle gå på bio med en kompis i dag, men snopet nog var det fullt när vi kom fram till kassan. Så vi kilade över gatan och tog en fika på Svarta lådan. Har ni provat dem någon gång?  Jag har ätit lunch där ett par gånger men passade nu på att prova ett av deras egna mellanmål, hallonkesella med rostade mandlar. Åh det fanns så många mellanmål att välja på; pumpasallad med kumminknäcke, sallad på fetaost och rödbetor, riskeso med färska bär etc. Jag jobbar ganska nära så jag passade faktiskt på att köpa ett klippkort för 200 kr och så får man 10 valfria mellanmål för det. Ser redan fram emot nästa.

3 kommentarer:

  1. ska testa nu i veckan när jag är i sthlm! har hört mycket gott om dem. Upp till bevis! :)

    SvaraRadera
  2. Super: Jag har bara prova de som ligger på söder, tycker helt klart de är värda det i perspektivet att hyfsat få ställen har tänkt till om maten och mellanmål. Sedan kanske man kan vara ännu mer hardcore i sammanhangen lunchresturang/fika så är de helt klart godkända.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Ska prova den som ligger på söder

    SvaraRadera